nettanbergh.blogg.se

1,5 vecka kvar

Kategori: Min vardag 2015

Nu känns det som om sommaren har kommit igång. Inte bara vädret utan också på jobbet då många vikarier är ute och jobbar istället för dom ordinarie. Det är många frågor som kommer in både via telefon och mailen.
Och idag har det ringt på telefonen hela tiden. Maria och jag är själva denna vecka så det känns av lite mer då.
 
Jag hade ingen lunch med mig idag utan hade kokat 2 ägg och gjort en macka och det gick bra det med.
 
Man skulle vilja va på topp till 100 % just nu då det snart är semester, men det är en del saker som händer omkring oss som inte är så uppåt, men vi tar en dag i sänder och hoppas att allt ordnar sig till slut.
 
Solen tittade fram på eftermiddagen och nu är det riktigt fint ute så när jag kom hem satte jag mig på altanen och tog en kaffe och bara kopplade av. Det var riktigt skönt.
 
Den vanliga frågan som kommer upp när man kommer hem brukar vara : "vad ska vi äta idag då?" Varför gör man inte en veckomatsedel som många gör ?! Jo, man börjar och sen är det alltid nån dag som det händer någonting annat och så blev den veckan förstörd. Ha ha ! Men satt och tittade lite på nätet innan jag gick hem och hamnade på jennysmatblogg.nu som är en utav sidorna som inspirerar mig ibland. Så ikväll ska det bli lax med krämig risoni.
 
 
 
Så snart blir det in i köket och börja med maten.
 
Återkommer med smakupplevelse.
 
 
Kommentera inlägget här: