nettanbergh.blogg.se

Förb...... hosta

Kategori: Min vardag 2015

Gick och jobbade igår även om det kändes lite jobbigt. Jag hade ju ingen feber så tyckte det funkade.
Imorse när jag vaknade så gick jag upp och gjorde mig iordning och försökte intala mig själv att det kommer att bli bättre så fort jag vaknat till.
 
Men efter att ha gett hundarna mat och varit ute med dom så var jag så totalt slut så förstod att det inte kommer att funka att jobba idag.
 
Jag gick och la mig på soffan och har legat där hela dan och bara varit. Hittat ett tv-program jag ville se men upptäckte att jag inte sett en enda minut då det var slut när jag tittade upp nästa gång,. Ha ha !
 
Tänkte att nu får det vara nog och satte mig i bilen och åkte till Barkarby. Handlade lite till middagen och var hur svettig som helst när jag kom hem. Så det fick bli en dusch !
 
Får fortsätta kurera mig i soffan idag för imorgon är det dop för Colin,
 

KOMMENTARER:

  • Susan säger:
    2015-01-31 | 14:02:33
    Bloggadress: http://susan.itelit.com

    Krya på....det är jobbigt att ha det så...har lika samma här.

    Kramar

Kommentera inlägget här: