nettanbergh.blogg.se

Alla hjärtans dag

Kategori: Min vardag 2015

Godmorgon !
 
I torsdag skrev jag att jag åkte iväg och gjorde en sak, men att jag inte kunde skriva vad för då kunde en person förstå vad jag hittat på. Nedan bild visar vad jag gjorde - Jag åkte iväg och köpte lite blommor och fixade till en bukett som jag igår morse ställde på Anns bord innan hon kom tll jobbet ! Grattis igen bästa Ann!
 
 
 
Sen gick Ann och jag och köpte sushi till lunch !
 
 
Efter jobbet åkte jag till Vällingby då jag skulle titta på några saker, sen förbi mamma då jag skulle låna några hjärt-formar och till slut träffade jag Christer i Åkermyntan för att handla lite mat.
 
Nathis gjorde iordning en förrätt åt oss med lite sallad, räkor och klyftade blodapelsiner. Jag satte in ett kort på facebook igår kväll på det, men det var så suddigt så det sätter jag inte in här. Ha ha !
 
Sen var det planerat att vi skulle ha en kött-middag, men det var ingen som orkade käka, så det får bli ikväll istället.
 
Frukosten är uppäten för en stund sen, solen lyser och himlen är blå. 
Ska göra lite nytta och ta mig en dusch för klockan halv två ska jag hämta mamma och vi ska åka in till stan för att möta upp Michis, Jonas, Colin och Leon.
 
Michis och Jonas ska titta på "Fifty shades of Grey" medans mamma och jag ska ta hand om Leon och Colin under tiden. Sen tar vi med oss Leon hem då Jonas har nån överraskning till Michis.
Egentligen skulle vi ha Boston hos oss också, men han ska vara hos en släkting åt Jonas.
 
Ha en underbar alla-hjärtans-dag !
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ann säger:
    2015-02-14 | 10:40:52

    Tack igen för blommorna 🌸 Ha en mysig alla hjärtans dag 💕💖💏

    Svar: Du är värd mera ! Ha en mysig dag du med och en trevlig kväll
    Jeanette "Nettan"

Kommentera inlägget här: