nettanbergh.blogg.se

Måndag

Kategori: Min vardag 2015

Vaknade med sol, men nu har den gömt sig bakom molnen. Men vi har ju haft turen att ha haft fint väder den närmsta tiden, så det är bara att ta på sig en långärmad tröja istället. Det är ju fortfarande skönt ute.
 
Christer och jag åkte och lämnade min bil imorse på verkstaden och det gick snabbt och smärtfritt.
Trodde jag skulle va tidigt på jobbet i alla fall, men det var kö i morse, så klev in genom dörren på jobbet före 8.
 
Dagen tickade på och när klockan var 16.45 satt jag i bilen och åkte hem.
 
From idag har jag nya arbetstider : måndag - torsdag 7 - 16, fredag 7 - 15, men eftersom jag kom senare idag så stannade jag kvar och gjorde klart lite.
 
Christer känner att han behöver ut och röra på sig och tog sig en promenad till Åkermyntan för att handla mat.
Jag kom precis innanför dörren när han ville gå ut så jag följde inte med.
Jag kommer att sätta igång med promenader jag med, men idag ville jag inte med.
 
När Christer kommer hem så är det dax att börja med maten och han borde komma hem när som helst.
För den här veckan är lite speciell för mig så det ska planeras lite när det gäller mat.
Ikväll blir det korvstroganoff och ris då det var ett förslag från Nathis.
 
 
Kommentera inlägget här: