nettanbergh.blogg.se

Söndagsjobb

Kategori: Min vardag 2014

Jag och Nathis åkte iväg och jobbade en sväng idag, och när vi ändå var ute och jobbade åkte vi vidare och hjälpte några killar med några affärer då dom behövde hjälp.
 
När vi kom hem satten jag slingmössan på skallen och gjorde slingor. Ja, slingor och slingor. Ha ha !
Det blev ljusare, lite rött inslag.... eller vad man nu ska kalla det för. Resultatet finns ju på ett inlägg längre ner som jag satte in tidigare. Får fixa till det lite mer senare.
 
Middagstankar orkade jag inte med idag så det fick bli enkelt och snabbt - makaroner och köttbullar.
Men det funkade det med.
 
Mer har jag inte hunnit med / gjort idag och imorgon börjar Halloween veckan och då ska det fyllas godis för fulla muggar. Ja, imorgon är det kanske ganska lugnt, men i slutet av veckan blir det nog till att jobba ordentligt.
 
Lillplutten Colin växer och frodas för fulla muggar och har nu blivit av med sin sondslang. Så härligt !
 
Får ju inte glömma dom andra små buspojkarna !
 
Kommentera inlägget här: