nettanbergh.blogg.se

Godis, godis, godis..,......

Kategori: Min vardag 2014

Fredagskväll och adrenalinet är fortfarande högt !
Denna vecka har jag inte varit så aktiv på varken facebook, instagram eller blogg !
Även om jag kommit hem relativt tidigt måndag till onsdag så är det mycket som planerats.
Men igår satte det igång som vi trott - godiset har flödats och vi har plockat och åkt fram och tillbaka mellan butikerna. För att inte prata om idag.
 
Förstår inte riktigt hur folk beter sig bara för att det är billigt godis.
När det är ordinarie pris stoppar man ner skopan i burken och tar det man ska ha, men när det är billigt så gräver man ordentligt i burkarna så godiset yr både till höger och vänster och mycket hamnar på golvet. Och då menar jag MYCKET hamnar på golvet. Vet inte hur mycket godis jag har sopat upp som bara kastas. Tråkigt men sant.
 
Nu är det 2 dar kvar på veckan och imorgon hinner man nog fylla på en del innan folk vaknar till liv efter alla fester ikväll. Och på söndag blir det nog ganska lungt så man hinner plocka undan både i sektionerna och på lagret. Kanske, ska jag kanske skriva. Ha ha !
 
Christer fick agera "värd" ikväll då vi var en utav värdarna som fanns runt om i landet när det gäller Karamellkungens Halloweenjakt. Tävlingen började kl 16 och slutade kl 20 och 19.40 ringde det på två stycken tjejer hemma som hade klätt ut sig ordentligt och vann 5 kg godis ! Dom var dölyckliga !
Tyvärr kom det 5 minuter senare en kille i 20 årsåldern - också utspökad - och chansade på vinsten - även om huset var anmält "hittad". Som tur var blev han inte sur ! ha ha !
 
Snart är det dax att hoppa i slafen för imorgon är det upp igen och åka och plocka godis !
 
Ha en underbar fredag och helg !
 
 
Kommentera inlägget här: